top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Bradul meu

Imi aduc aminte cu cata emotie si fascinatie impodobeam bradul. Mi se parea ca in fiecare luminita s lucire din globuri locuia un inger.Un crampei  magic de cer se pogora i

n casa .Blandetea  salasuia,ca si  acum, in vocile si privirile celor dragi.

 Cand simt mirosul Bradului, in perioada aceasta ma teleportez in copilarie, cu sufletul incarcat de nostalgie si dor  .Nostalgia clipelor de atunci si dorul de copilarie si seninatatea ei .

Priveam bradul cu admiratie.. era acelasi indiferent de timp. Era mereu verde si magic. Crengile lui dadeau impresia de  fragilitate dar erau puternice. Imi parea ca poarta cu el povestea Nasterii  lui Isus  soptita din PreaInalt spre Pamant.

Acum  impodobesc si un altfel de brad in sufletul meu. Unul in care luminitele sunt oameni dragi ,familie si prieteni noi si vechi, iar globuletele sunt ceea ce am invatat sau am primit din lumea fiecaruia.

Braduletul sufletului meu e magic si superb  datorita a tot ceea ce Dumnezeu mi-a daruit frumos. Si creste in fiecare zi. datorita acelor luminite amintite mai sus.

 Sper sa aveti un Craciun, plin de lumina si caldura. Bucuria si iubirea sa va locuiasca in suflet. Si sa fiti mereu la fel de falnici si frumosi ca si bradul.

Alte texte in tabelul lui Eddie

2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Eu, intr-o zi de luni.

Sunt parte din povestea ce se scrie fila cu fila indiferent de zi. Norii se aseaza cateodata grei peste ceea ce sufletul viseaza si griul lor intuneca seninul pe care il caut, il vreau, il necesit.  S

Cadoul

Cat de senin e cerul. Cat e de albastru.  Cata culoare in frunze. Ce spectacol.  Cata gingasie in florile toamnei. Mai ales in movul discret al branduselor. Ce poveste soptita usor de adierea vantului

Psiluneli- Un cerc deschis

Mi-au fost cuvintele straine. Au alergat departe de mine. S-au destramat pe cer ori s-au ascuns in raze de soare. M-am destramat si eu si m-am recompus mai apoi. Din visuri soptite incet spre inalt s

bottom of page