top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Zambetul tau

Am zile in care in mine picura melancolie sau tristete. Atunci imi zambesti. Si zambetul tau strapunge norii ce imi picura in suflet. Si ma indemni sa zambesc.

Sunt clipe in care mi-e teama si m-as ascunde. Dar imi zambesti si teama dispare. Caci in zambetul tau e o atingere divina. Si imi spune ca va fi bine.

Viata imi e uneori strabatuta de adieri reci si zambetul tau imi acopera sufletul ca petala de trandafir ce acopera gingas bobocul.  Si  inima imi e inundata de caldura iubirii.

Zambetul tau  mami, zambetul tau tati, e cel ce ma motiveaza,  care mi-a dat siguranta ca va fi bine chiar si atunci cand cerul nu mai era asa senin.  E acea lumina calauzitoare cand poate ma mai pierd . El ma readuce pe linia dreapta.

Zambetul poate aduce speranta , lumina si calm in sufletul fiecarui om. Uneori un zambet e plin de poveste. Poate spune mai mult decat o mie de cuvinte.

Zambiti cat mai des pentru ca cineva poate va avea nevoie de un zambet care sa ii spuna:” Esti frumos,omule ! Si va fi bine.¨

Mai multe despre zambet gasiti in tabelul gazduit de Eddie

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Desprinderea de sine.

De multe ori ne trezim puși față în față cu anumite cerințe și standarde care ne obligă să ne desprindem de noi înșine Și tot de atâtea ori le acceptăm fără să ne dăm seama că făcând asta ne uniformiz

Povesti

bottom of page