top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Suflet gravat pe bijuterii

Sunt omul cuvintelor. Le-am învăţat farmecul şi puterea. Le dăruiesc aici şi oriunde pot cu mult drag fiind conştientă de faptul că pot construi punţi şi lega suflete. Cu un cuvânt pot descrie o lume interioară, reuşesc să scot la lumină cântecul sufletului meu. M-au fascinat mereu.

Când dăruiesc cuiva drag un cadou, întotdeauna îl însoţesc de câteva cuvinte care să rămână în sufletul persoanei.

Îmi place să aleg cadoul poveste, care atunci cînd e privit, folosit, să readucă pe chipul celui care il are un zâmbet iar în suflet o amintire, o poveste. De aceea uneori stau cu orele în magazine. În fiecare dar e o parte din mine. Tocmai acesta e motivul pentru care încep tot mai mult să cochetez cu ideea cadourilor trainice. Şi ce cadou e mai trainic decât o bijuterie personalizată  ?

O bijuterie personalizată e purtătoarea unor poveşti de suflet. Poartă în ea momente dragi si sentimente pe care doar vorbele nu le pot cuprinde.   Cum ar fi o inimă pe care să pot grava printr-un cuvânt o dragoste de o viaţă ce nu are nevoie de prea multe cuvinte, dragostea pentru părinţi. O brăţară a dragostei pe care i-aş ruga să o poarte pe mâna stângă, căci acolo e cărarea sufletului, atunci când vor împlini 50 de ani de căsnicie. În ea aş grava un mulţumesc ce poartă în el o poveste ştiută de sufletele noastre.

inima

Prietenii sunt îngeri cu aripi crescute în suflet. Aşa îi văd eu. Aşa sunt pentru mine.  Fără ei viaţa ar fi mai pustie. Paginile vieţii ar fi lipsite de strălucire, de atingerea specială a lui Dumnezeu prin ei.  Acum pentru că am găsit locul

în care poveştile pot fi mai mult decât atât,e mai simplu să dăruiesc. O brăţară simplă  cu numele fiecărei prietene  ce mi-a fost dăruită de Sus e cadoul perfect. Sau poate brăţara ce poartă în ea gândul meu rugă pentru fiecare om drag, prieten, prietenă sau familie.

inger

Brăţara înseamnă legătura între suflete.

Dacă vreodată aţi fi în pană de idei,nu uitaţi că există acest loc n care poveştile frumoase pot fi gravate din suflet pentru suflet.

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

bottom of page