top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Pentru doamne dar si pentru domnii care isi doresc sa surprinda sotiile.

Stiti nu, acel moment in care te uiti ca naucita in dulap si iti dai seama ca tinutei cea mai cea ii lipseste cel mai important accesoriu?


Cum care? Geanta!

Din punctul meu de vedere nu diamantele sunt cele mai bune prietene a unei femei, ci geanta, poseta sau rucsacul.

Azi am aflat de miravelli.ro. Cand am intrat pe site am exclamat: Evrika, cineva stie!

O femeie e ca un cameleon in ceea ce priveste tinutele.Azi poate avea dispozitie jucausa si are nevoie de un rucsacel comod si incapator in care sa puna tot ce are nevoie pentru a fi wow si pe carari de munte. Sau poate vrea sa fie chic intr-o zi de vara.

Sau cine stie ce invitatie romantica va primi si are nevoie de o poseta. Asa ca niciodata nu sunt in plus aceste accesorii.

Accesorile sunt cele care atrag atentia. Indiferent ce tinuta avem de la sport la elegant. Mai ales daca sunt de calitatate. Iar cele de pe maravelli.ro atrag prin materiale calitative, pret si culoare.Nu sunt terne. Asa cum nicio femeie nu e terna. Daca ai un accesoriu vesel so tu radiezi mai multa bucurie, lumina si atragi priviri. Te faci remarcata. Captezi atentia. Si….

Doamnelor, cei de la Maravelli dau startul unui concurs maine.

Oricine se inscrie pe site si isi lasa email-ul, da like paginii poate castiga o geanta. Concursul dureaza intre 8-22 August.


Asa ca dragile mele cititoare dar si dragi cititori care vreti sa surprindeti pe cineva drag, vizitati site-ul.

2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

Seri de iulie

Sunetul serilor de iulie – picurii de ploaie atingand pamantul. Repetitiv, calm ca o poveste soptita noua celor de aici, de undeva din stele sau poate e povestea fiecaruia dintre noi traita in colt de

bottom of page