top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

Au adunat bucurii si tristeti, furtuni si poate deznadejdi. Le-au ascuns. Si au lasat usa deschisa doar inspre ungherul sperantei. Stiu ca e greu, ca sunt momente in care sufletul ar inchide tumultul lumii ca sa isi poata scutura tot praful si zgura.

Imi fug cuvintele… Dar le astept, sa se azese curate, cu faclia binelui aprinsa.

3 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Seri de iulie

Sunetul serilor de iulie – picurii de ploaie atingand pamantul. Repetitiv, calm ca o poveste soptita noua celor de aici, de undeva din stele sau poate e povestea fiecaruia dintre noi traita in colt de

bottom of page