top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Seri de iulie

Sunetul serilor de iulie – picurii de ploaie atingand pamantul. Repetitiv, calm ca o poveste soptita noua celor de aici, de undeva din stele sau poate e povestea fiecaruia dintre noi traita in colt de lume.

Alteori e repetitiv dar cu un tumult ce imi lasa impresia ca are imagazinat in el agitatia noastra, nemultumirile, clipele de furie. Se revarsa din Cer rapid, parca aratandu-ne intr-o oglinda cat se pierde din graba noastra spre un progres iluziorul. Sau poate fiecare picur ce cade grabit poarta secundele pe care le-am zorit sa treaca ca sa devenim oameni mari….

Nu va e dor de calmul verilor trecute cand luna era tainuitoarea soaptelor si viselor noastre, inmiresmate discret de parfumul reginei noptii?

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

bottom of page