top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Duzina de cuvinte-Desagățat

Multe zile m-am desagățat de nori şi am chemat  desispita de gânduri  ce mă purtau în ținuturi de boierni adânci. Am refuzat sa mai las plicter(ul) să mă sugrume şi am luptat ca un bocnaș plagat lovind cu speranţa în acel  borcantar; am răsturnat în mine un stativit  de raze de soare şi sufletul s-a eliberat din acel sentiment de starest, am scuturat picăturile din mine și le-am adunat cu grijă într-un alt nor staturat și le-am aruncat într-o ploină , departe însă de a mă destulpina din mine și din Iubirea Lui. 

Căci fiecare zi aduce cu sine soare și nori. Zâmbet și lacrimi. Dar găsim puterea de a ne reagăța de mâine, în cei pe care i-am primit în dar să fie lângă noi .

Acest text participa în tabelul Psi.

2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Copilaria

Copilaria e  acel taram de libertate suprema. Acolo nu exista bariere.  Poate intra oricine din acest cosmos. Nu e nevoie decat de un zambet curcubeu, de voie buna si lipsa de rautate. In taramul copi

Ea

bottom of page