top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Copacul cu vise si cerul albastru

Ochii mi se odihnesc pe albastrul cerului de vara. Atunci ma linistesc si sufletul se izoleaza de tumultul terestru. Iubesc acele momente. Sunt o visatoare si o fiinta solara. Am cautat sa fur albastrul cerului si sa imi colorez lumea cu el. Sa imi asigur linistea pe care o simt cu fiecare zi senina. Nu am reusit. Pana ieri. Cand am primit cadoul de la un suflet pentru care a darui inseamna a trai. Daruieste tuturor sentimente frumoase, un colt de liniste in care poti visa: copacul cu vise. Cu adevarat un Om frumos de la care am ce invata. Multumesc, Maya, ca prin intermediul Cristinei mi-ai daruit un crampei de cer. Bijuteriile handmadeVelbi,  faurite de Cristina, sunt fiecare o poveste spusa frumos. In  setul  primit,  waterspell, imi   pare ca cerul si-a rupt o bucatica si a permis sa fie inchis in cercuri perfecte. Cata atentie la detalii si cata migala. Si mai ales talent si daruire. Sunt o admiratoare a lucrurilor handmade, dar  bijuteriile nu ma convingeau. Poate si datorita unui episod mai neplacut si anume- o mica durere a lobului urechii, datorata materialului din care erau confectionate tortitele cercelusilor. Asta pana la concursul organizat de Maria. Atunci m-am indragostit de crampeiul de cer.  A fost ca si cum fusese pus acolo pentru mine. Pare ciudat, stiu. Sincer, habar nu aveam ca se poate crea ceva superb din materiale comune.

In vara asta ma voi mandri cu ele. Multumesc, Maria, pentru dar. Dumnezeu sa iti daruiasca senin in viata. Cristina, multumesc pentru minunatia faurita. Sa ai spor, inspiratie şi sa faci bijuterii-poveste.

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

bottom of page