top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Articolul de suflet- leapsa ebloguri

Ieri, am primit invitaţia din partea Andreei, de a participa la o leapşă lansată de cei de la ebloguri. Mulţumesc, draga mea, că te-ai gândit la mine. Tema mi s-a părut a fi interesantă şi  tipul de propunere care obligă la o evaluare a articolelor pe care  le-am postat.

Care este articolul care ţi ,,s-a lipit de suflet ”cel mai mult din tot ce ai scris până acum şi din ce motiv?” Aceasta e tema propusă .

E greu de spus, pentru că în fiecare articol am pus o fărîmă de suflet. O parte din mine; şi am încercat, cu fiecare cuvânt, să transmit ceva.

Dar, acceptând provocarea, trebuie să aleg o fărîmă .. mai specială..

 Aceasta ar fi “Şi Dumnezeu plânge”. Mi-e aproape de suflet, deoarece l-am scris cu picuri de lacrimi în suflet. Pentru toţi copiii care îşi pierd copilăria în tot acest tumult. Care nu mai cunosc iubirea şi mângâierea sau toleranţa. Mi-a fost oarecum dictat prin suflet.

Un semnal de alarmă  pentru toţi cei din jur.

Leapşa de azi o voi da mai departe  unor  prietene dragi: Adrianei, care înşiră adevărate mărgăritare şi Ioanei, cea care  mi-a redat încrederea în scris.

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

bottom of page