top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Amintiri, ganduri

Un gest ,un cuvant, o imagine, un sunet ,un gust sau un miros pot readuce in gand si suflet momente si trairi pe care le credem uitate sau ascunse mult prea adanc undeva intr-un colt de suflet. Atunci ne dam seama ca au ramas vii si din cand in cand pot provoca un mic siaj.

Cand aud cuvantul scovergi, ma vad din nou copilul zilelor de vara ,cand poposeam in curtea matusii tatalui meu, si la umbra copacilor  sau la cea data de streasina casei ma rasfatam cu acele placinte perfecte.  Nu mai imi trebuia nimic altceva atunci. Puteam sa am orice delicatesa in fata , clar alegeam scovergile cu gustul lor sarat Aveau un ingredient special. Iubirea si curatia sufletului

Avem nevoie de amintiri.

.Amintiri ce ne ajuta sa ne remontam si sa re-fiintam . Amintiri ce ne sunt stative ale sufletului.

Toate sunt inscrise, uneori chiar scrijelite pe “scoarta” sufletului nostru si a mintii noastre. Sau desenate pe un sul arhivat in noi.  Si prin aceste insemne  socot eu ca sufletul isi compune sarabanda lui. Diferita de orice alta melodie auzita vreodata si care rezoneaza dincolo de  noi cu celalate sarabande compuse de suflet. Cum e transmisa melodia asta? Prin ce avem noi in partea stanga pus de Dumnezeu.

Prin inma  ce uneori e mai puternica decat gandul si care ne poate duce pe drumul cel bun. Daca am asculta-o. Daca ne-am destupa urechile si am lasa cantecul inimii noastre sa ne invaluie ca un sal ce ne protejeaza si  mai ales daca ne-am mai ridica ochii dinspre sol spre cei de langa noi.

Sa nu uitam sa privim dincolo de noi.

Pentru alte ganduri si poate sarabande va invit sa vizitati tabelul jocului gazduit de Eddie.

0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Copilaria

Copilaria e  acel taram de libertate suprema. Acolo nu exista bariere.  Poate intra oricine din acest cosmos. Nu e nevoie decat de un zambet curcubeu, de voie buna si lipsa de rautate. In taramul copi

Ea

bottom of page