top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

8 Martie

 E Martie. Un martie capricios. In care primavara se joaca cu iarna . Si ne pacaleste facandu-ne sa credem ca a venit. Si noi ne prindem in jocul ei.

Si jucandu-ne adunam zambete. Si le daruim primind in schimb iubirea celor carora le sunt daruite.

Maine e 8 martie. In copilarie mi se parea cea mai frumoasa zi din toata primavara. Si acum la fel. Mi se pare ca toata frumusetea e adunata in aceasta zi. Oamenii , desi grabiti, se opresc sa cumpere flori. Totul e mai viu, mai colorat.  Mai plin de emotie. Daruim si nu neaparat din conventie. Ci pentru ca ne e drag sa o facem.

Traim altfel parca aceasta zi. Caci e si ziua ei. A mamei. A fiintei ce se daruieste pe sine .

Mama, e omul de la care invatam din prima clipa de viata ce inseamna iubirea. In atingerea ei e un fulg dintr-o aripa de inger.

De la mama am invatat sa nu uit sa zambesc, chiar daca doare. De la ea am aflat ce inseamna a iubi. A avut rabdare, atunci cand eu nu mai aveam. Si putere cand eu credeam ca o sa cad. M-a invatat sa nu imi uit jocul copilariei, dar si sa fiu un om matur. Multumesc, draga mea mama.

Pentru mine asta e frumusetea zilei de 8 martie. Zambetul si lumina din ochii ei. Primavara a venit in sufletele noastre.

Sa o lasam sa se aseze calma si plina de caldura.  O primavara frumoasa ,de poveste, va doresc.

5 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Descriere de suflet

Simt ca in fiecare respiratie e un gand repetat in ascunsul tacerii. Mi-e emotie in  fiecare celula.  Iau in palme speranta si o alipesc de suflet. Sunt poate clipe in care mi-e ascuns zambetul in tre

Imi fug cuvintele.

Imi fug cuvintele. Se ascund in falduri de ganduri ferecate undeva in spatele trairilor. Nu vor sa se aseze in linistea foii albe. Se tem sa isi elibereze freamatul, sa nu tulbure prea adanc sufletul.

bottom of page