top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Dor

Actualizată în: 30 nov. 2020


Azi imi curge dor prin suflet. E molcom si cald ca o imbratisare de alta data. Il las sa ma cuprinda. De fapt, ma cuibaresc in el. Cand cuvintele par a fi inguste pentru tot ce e in lacasul acela sfant spui doar atat Dor. E cat o lume, cat un univers al tau.E cuprinderea a tot ce nu ai reusit sa spui.

Dorul e si povestea zilelor de ieri. Acele zile in care sufletul imi soptea fii fericita.


Si undeva langa "fii fericita" e mereu "champ poti."

Azi e dor ciocolatos care zambeste Are miros de soc . E speranta, e carlig pentru suflet.

Maine e acelasi dor. Dar e bine. Dorul e viu ca si sufletul. .

Undeva in dor e aroma de ness si ciocolata. .

Dar e bine.

"Om drag sufletului meu sa fii tu mereu. Atat. Te imbratisez. Esti parte din povestea mea. Partea frumoasa a ei, zambet, bucurie si stare de bine."

E dor si e bine.


29 afișări1 comentariu

Postări recente

Afișează-le pe toate

Nu conteaza.

(Jurnal de suflet, Medeea) Nu conteaza ca afara e nor,daca la tine in viata aproape totul e perfect. Nu mai conteaza ca azi un oarecare te priveste inciudat, plin de invidie , daca ai langa tine oamen

La multi ani!

Azi imi rasfoiesc amintirile si imi apare chipul tau zambitor. Azi imi e cald in suflet si bine pentru ca esti in el. Soptesc simplu multumesc Doamne. Multumesc ca ai grija de el si te rog sa ii fie b

Oameni familie

Sufletul are nevoie de momente in care sa respire senin si sa viseze alaturi de oameni dragi. Sa sopteasca in dialog cu Cel de Sus, sa rada, ca mai apoi sa se reintoarca in locasul de ruga sa multumea

bottom of page