top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Va multumesc si va urez

Au trecut zilele cu o viteza ametitoare. Exact ca o ploaie de vara. Si Decembrie acesta indecis isi deruleaza zilele de final.

E anotimpul si vremea de a recapitula si de a pune in cuvinte un an intreg.

Daca ar fi sa aleg doar un singur cuvant as alege Multumesc.Stiu ca l-am folosit des dar a ajuns definitoriu pentru tot ceea ce sufleteste traiesc.

Multumesc pentru cuvinte ce apar exact cand am nevoie de ele. Trimise de Sus.Multumesc voua, pentru ca popositi pentru o clipa aici in casuta cuvintelor farame de suflet.

Anul acesta sufletul mi-a fost rasfatat cu multa liniste regasita in locuri sfinte alaturi de oameni dragi.  Am trait clipe de bucurie alaturi de prieteni vechi si noi din viata mea. Multumesc pentru fiecare persoana in parte pe care  Tatal a asezat-o in sufletul meu .

Alaturi de voi am ras, am lacrimat, am sperat. V-am fost si mi-ati fost.V-am simtit fiecare zbatere si fiecare bucurie la care m-ati facut partasa. Cu voi alaturi am scris in liniste fiecare zi cat am putut de frumos.

Multumesc ca ii am pe ai mei sanatosi si alaturi.Multumesc ca simt in fiecare zi Iubirea Divina si sprijinul Lui.Multumesc prietenilor pentru rabdare si daruire altruista. Si da,simt grija si iubirea celor dragi.

In anul acesta datorita tie, varutul meu, am crescut in ale jocului cu cuvinte. M-ai provocat si ai reusit sa ma faci sa scriu asa cum nu am stiut ca o pot face.Multumesc pentru ca ne-am redescoperit pe paliere mult mai profunde.

 Pentru un an tihnit si lin multumesc Doamne. Si voua.Poate am avut zile in care nu am fost asa cum ar fi trebuit si pentru asta imi cer scuze.

Pentru 2016 va urez ca tot ce a fost frumos in 2015 sa se continue si in anul ce vine.Sa aveti un an lin si tihnit fara tristeti, in care Dumnezeu sa va zambeasca mereu.

Sa ne recitim , sa ne ascultam muzica sufletelor si sa ne reauzim cu bine de maine iar si iar zi de zi. Va imbratisez cu mult mult drag si sa nu uitam sa iubim si sa daruim frumos.Si vom primi frumos.

2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page