top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Sunt Romanca

Sunt Romanca. Sunt parte din tara asta. Si imi place.  Aici am rostit primele cuvinte, acelea pline de sfintenie, am primit binecuvantarea si am invatat a ma ruga.

Mama si tata, izvoarele mele de iubire si daruire, sunt primele glasuri ce mi-au spus Te iubesc aici in dulcele grai romanesc.

Pamantul asta poarta urmele pasilor bunilor mei dragi.Ocrotite de cer aici rasuna voci ale oamenilor scumpi ca o comoara. Sub stejarii falnici am pus aripi visurilor si le-am inaltat catre petecul de cer romanesc.

Sufletul imi rade,lacrimeaza,se roaga iubeste, daruieste   si viseaza in romaneste.


0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page