top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Nu am mai stiut

Ganduri  m-au prins  in mrejele  lor si nu am stiut sa va fiu. Nu am mai stiut sa va daruiesc un zambet, o vorba sau un sprijin. M-am ascuns poate in mine  si nu am mai stiut sa va simt.

Am alergat dupa senin si soare si nu am mai stiut sa alung norii ce mai apareau, cu un cuvant rostit la timp.

Am tacut cand cuvintele s-au inchis in mine si nu am mai stiut sa le descui tacerea.

Dar totusi am stiut sa privesc spre cer si sa pun in privire o ruga de mai bine .

M-am ascuns  poate in amintiri si dor de clipe senine, dar fara sa dispar. Eram aici, dar taceam.

Am lasat tacerea sa adune tot ce ascunde sufletul si acum sunt.

Va sunt, desi poate nu in fapte,dar cu gandul bun.

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page