top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Mărţişorul meu-căsuţă nouă

Bine v-am regăsit! Vă primesc în căsuţă nouă. O căsuţă pe care am primit-o, în dar de primăvară, de la Adriana sau cum îmi place mie să îi zic “suflet de mărgăritar“.  Mulţumesc, draga mea,  pentru tot. O să am mare grijă de această căsuţă a gândurilor mele.

E locul amintirilor smulse trecutului, trăirilor unui prezent, uneori, tumultuos, alteori lin şi al dorinţelor venite dintr-un viitor care e scris undeva departe.

De multe ori am impresia că sunt parte dintr-un joc în care piesele sunt cuvintele. Doar că, uneori, cuvintele mă atrag într-un anume joc, pe care am doar impresia că îl controlez. De fapt, ele ţâşnesc dintr-un prea plin, prea adânc şi se aşează într-o înşiruire, numită de unii, generic, propoziţie sau de alţii esenţe de gând. Eu le zic fărîme din suflet. Pentru suflet.

Vă doresc o primăvară în care să vă bucuraţi de cuvinte şi de simfonia lor.  Să vă lăsaţi purtaţi de joaca cuvintelor frumoase şi să ocoliţi capcana cuvintelor urâte. Care pot răni. Să folosiţi cuvintele pentru a aduce bucurie celor din jur, aşa cum tuturor soarele ne aduce lumina şi bucurie în suflet.

0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page