top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Fărâma din mine

Ridic ochii şi văd cerul monocromatic. Iubesc să îmi sprijin privirea obosită pe albastrul senin de primăvară. Sufletul îmi e uneori cântare, alteori lacrimă, dar mereu e însufleţit de o privire senină, de armonia ce o regăsesc în tabloul perfect al Pictorului.

Sunt dependentă de oameni frumoşi, de soare, de natură. Când soarele îmi bate în geam devin  eu.  Sunt pe baterii solare 🙂

Iubirea  o simt înconjurându-mă ca un cerc magic, în care orice val s-ar sparge, eu îl voi resimţi ca pe un siaj; această iubire poartă în ea o fluturare de aripi de îngeri, ce apără şi aduc cu ele o alipire a viselor de stele .

Şi, atunci, reapare speranţa ce stătea ascunsă în adâncul sufletului ca într-o  scorbură .

Aceasta este o fărâmă  din mine.

1 afișare0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page