top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

Fila de azi

Ma uit in calendar. E trecut de jumatatea lui Iulie, luna lui Cuptor. Ies afara echipata

corespunzator..

Ma intampina un domn vant agitat, nelinistit si care nu e calduros. E clar imi zic in gand s-a stricat rezistenta la cuptor.

Vantul se imfoaie ca un tanar nelinistit care isi arata muschii ca sa impresioneze o domnisoara.

As fi vrut sa am doua foi de hartie.

Pe una as fi scris fiecare tremur al inimilor noastre din aceste luni si fiecare teama apoi as fi impaturat-o ca in copilarie si i-as fi dat-o lui. Sa le duca undeva departe si sa le stearga asa cum face cu desenele pe nisip.

Pe cealalta as scrie o ruga catre Dumnezeu pentru oamenii dragi si sanatatea lor. L-as ruga sa o duca Sus, unde sigur ajunge.

E seara. Gandurile mele-ruga se agata de o pala de vant. Zboara spre inalt sperand si crezand in mai bine. Eu zambesc in tacere. Tac. Vorbeste sufletul.

0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page