top of page
  • Poza scriitoruluiLaura

E acea zi în care…

….În care o mâna de om saluta lumea cu un glăscior mic. Dar hotarât să fie auzit si să arate că e luptător.

Ziua în care mă prind de mână cu copilăria şi vorbesc cu puştoaica ce încă mai aşteaptă răbdatoare ca omul mare să se mai joace cu raza de soare şi cu norii. Mă prind de mână cu ea şi înalţ zmeie pe care am scris visuri.

E ziua în care ridic ochii spre albastrul cerului  şi caut semne de bine în timp ce înalţ gând rugă pentru toţi cei dragi. Si mă las răsfătată de vară. Doar e anotimpul pe care l-am salutat pentru prima dată. Suflu uşor către un nor pe care îl rog să ducă către cer Mulţumesc şi promit să îmi folosesc talantul. E darul meu pentru Dumnezeu.

Azi e mai mult ca oricând despre mulţumesc. Acel mulţumesc pentru fiecare zi  şi fiecare secundă alături de toţi ai mei dragi.Mulţumesc pentru ca îmi sunt şi  că au ales să le fiu.   Mulţumesc pentru Iubire. Mulţumesc,dragii mei părinţi pentru tot.

Ziua în care adun în mine frumosul venit dinspre oameni dragi. Gesturi, urări, gânduri ce poartă în ele sentimente ce scriu poveşti frumoase pe care filă a zilelor ce au fost, sunt  şi cu voia Lui, vor fi.

Gand bun şi fărâmă de suflet trimit către voi toţi ,agăţate de un puf de nor. E darul meu pentru voi tot timpul, dar  mai ales azi.

0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Fila noua

Azi, la povestea pasiilor facuti in acesta lume, care de multe ori imi pare un parc mare in care ne intalnim intamplator sau nu,se mai adauga o fila. Ridic ochii spre cer si ii spun Tatei ca ii multum

Suflete ce faci?

Suflete ce mai faci? Ti-e senin cerul sau norii ti-l razbat? Sunt zile in care ti-e greu, stiu. Lasa-ti faramele sa se umple de ceea ce natura iti ofera. Inspira picurii primaverii si lasa-i sa te bin

5 ani.

bottom of page